Pacienti saka paldies Dienas stacionāra personālam
23. 10. 2025.
Liepājas Reģionālās slimnīcas Dienas stacionāra pacienti dalījušies ar savu pieredzi, uzsverot gan augsto pakalpojumu kvalitāti, gan atsaucīgo personālu. Atsauksmes liecina, ka šajā nodaļā pacienti jūtas gan aprūpēti, gan droši, gan uzklausīti.
Daudzi pacienti atzina, ka Dienas stacionārā bija patīkami uzturēties: "Jauks personāls, tā turpināt", "Laipns personāls. Patika, ka biju viena pati palātā", "Ļoti iejūtīgs, zinošs personāls. Labs komandas darbs, kas vērsts uz pacienta veselības atjaunošanos". Citi īpaši izcēla ēdienkarti, kurā bija daudz dārzeņu, kā arī augsto servisa līmeni: "Pakalpojuma kvalitāte atbilda augstam līmenim", "Viss bija kārtībā".
Pacienti arī īpaši novērtēja atsevišķus darbiniekus. Piemēram, ārstus Annu Belšinu, Daci Strazdu, Dzintru Livtavnieci, Edgaru Maļcevu un Santu Ozolu, kuri saņēmuši sirsnīgus pateicības vārdus par profesionāli veikto darbu un laipno attieksmi.
Savukārt māsas un atbalsta personāls raksturots kā ļoti atsaucīgs, uzmanīgs un izpalīdzīgs: "Māsiņa, kas ielika katetru – visu ļoti izskaidroja un ļoti maigi veica procedūru", "Māsiņa Eva bija ļoti precīza un uzmanīga".
Arī reģistratūras darbinieki un koordinatori saņēmuši atzinību: "Reģistratūrā darbiniece bija ļoti laipna un palīdzēja atrisināt radušās problēmas", "Patiesu gandarījumu sagādāja darbiniece klientu uzņemšanā".
Daudzi uzsvēra komandas darba nozīmi: gan staru terapijas nodaļā, gan operāciju blokā, personāls rūpējās gan par pacientu fizisko veselību, gan atbalstīja emocionāli. "Kolonoskopijas pārbaudē māsa un ārsts Jevgēņijs Veļickis ļoti rūpējās par manu emocionālo stāvokli pirms miega zāļu saņemšanas", norāda kāda paciente.
Kopumā atsauksmes apliecina, ka Dienas stacionārs ne tikai sniedz augstas kvalitātes medicīnisko aprūpi, bet arī rūpējas par pacientu emocionālo labklājību. Tas apliecina, ka Dienas stacionārā profesionālisms un cilvēcīgums iet roku rokā, nodrošinot pacientiem gan drošību, gan komfortu. Sirsnīgi pateicamies ikvienam pacientam par mums veltītajiem labajiem vārdiem.
Uzziņai:
Liepājas Reģionālā slimnīca sadarbojas ar Slimību profilakses un kontroles centru (SPKC), lai novērtētu pacientu pieredzi mūsu slimnīcā, piedāvājot aizpildīt aptauju. Pacients saiti no SPKC uz elektronisku aptauju saņem tad, ja ir parakstījis piekrišanu par aptaujas aizpildīšanu.
SPKC t.s. PREM (pacientu ziņotās pieredzes mērījumi) aptauju var aizpildīt jebkurš stacionāra pacients, kurš ir parakstījis piekrišanu reģistratūrā vai stacionāra nodaļā par aptaujas saņemšanu no SPKC. Visi aptaujas jautājumi, to formulējums un skaits ir SPKC radīts un apstiprināts. Slimnīca saņem datus no SPKC anonīmā formā - par pacientu ir redzams ciparu kods un nodaļas ciparu apzīmējums, kurā pacients ir iestājies un no kuras nodaļas ir izrakstījies. Citi personas dati nav zināmi.
Vairāk informācijas par SPKC t.s. PREM aptaujām skatīt šeit: https://www.spkc.gov.lv/lv/pacientu-pieredzes-merijumi?utm_source=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
	
Indra Grase
SIA „LIEPĀJAS REĢIONĀLĀ SLIMNĪCA”
sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste
+371 26591363
indra.grase@liepajasslimnica.lv